1. Nejprve se nás pokuste kontaktovat pomocí zpráv vpravo dole a společně se pokusíme vyřešit problém okamžitě.

2. Pokud nelze problém vyřešit na dálku, tak pomocí formuláře Reklamace výrobku vložte reklamaci do systému.

3. Vyplňte základní informace o objednávce, výrobku a popište důvod reklamace.

4. Vyčkejte prosím potvrzovacího mailu s číslem reklamace, které uveďte na Vaši zásilku. Zrychlíte tím proces vyřízení reklamace.

5. Reklamovaný výrobek dostatečně zabalte a pošlete na adresu Lukáš Řezáč, U Stromovky 415/60, Havířov, 736 01.

6. Následně Vám potvrdíme přijetí vaši zásilky a budeme vás informovat o dalším průběhu reklamace.

7. Ve lhůtě 30 dnů od přijetí vyřídíme Vaši reklamaci jedním z následujících způsobů:
    7.1. Oprava výrobku
    7.2. Výměna výrobku
    7.3. Vrácení peněz
    7.4. Zamítnutí reklamace

8. Pokud nebudete s vyřešením Vaši reklamace spokojen můžete prostřednictvím dohledového orgánu (České obchodní inspekce) využít řízení o mimosoudním řešení sporů dostupné na internetových stránkách: https://adr.coi.cz/cs.

O společnosti

S čím přicházíme?

Po úspěšném dvouletém provozu eshopu Užitečnosti.cz, který je zaměřený především na 3D tisk, přicházíme s naším týmem specializovaným na elektrotechniku, automatizaci a strojírenství, se složenými 3D tiskárnami HyperCube Evolution by Rezac-Tech.

Začněte psát hledaný výraz výše a stisknutím klávesy Enter vyhledejte. Stisknutím klávesy ESC zrušíte.

Zpět na začátek